DRINK MORE WATER

ANAK ANAK PUN JADI SUKA MINUM AIR.


.

.

.


Kite sebagai Ibu Bapa, kena selalu pantau jugak minuman anak2 kite. Selalu nya anak jadi hyperactive sbb terlebih gula. Baik dari segi minumam dan makanan. Setuju tak? 🙋🏽‍♂️🙋🏽‍♀️


.

.


Dengan adanya Penapis Air Coway Water Filter ni, Anak anak akan lebih suka minum air kosong. Bukan sahaja air kosong, tapi dijamin bersih dan halal. Untuk kesihatan generasi kite.😊


.

.


Yang penting selamat. Dengan ada ciri2 Childlock, kite tak perlu dah risau pasal anak2 kena air panas, melecur satu badan. Anak anak ni la harapan kite.

Genarasi kite. Legasi kite. 


.

.


Saya tidak lah mengatakan air yg kite minum sekarang nie tak bersih. Tapi disebabkan sumber air yang telah dirawat, masih melalui paip paip yang karat ke rumah kita. 


.

.


Hanya dengan menjerang air, kita hanya mematikan kuman sahaja. Bukan benda asing yang lain seperti chlorine, karat, zarah2 besi. Ha kan bahaya tu kalau minum. 


.

.


Jadi saya saran sangat2 kepada Ibu Bapa untuk nilai semula, penting atau tidak air nie sebenarnya? Adakah penapis yg sedia ada sekarang di jamin bersih dan halal? Ade service ke tak? Bila last service? Syarikat penapis air tu pun dah lame tak khabar berite. Betul ke? 


.

.


Saya di sine hanya sekadar berkongsi pengalaman. Diharapkan kite dapat buat sesuatu untuk kesihatan anak anak kita. 😊


Sekian dari saya.

Ahmed Teddy Abdullah

0142255866





Penapis Air Coway Water Filter Mode Neo | Inquiry : 0142255866

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

NAK HEALING DI RUMAH?

Flying to Chennai, India by Air Asia AK243.